niedziela, 21 października 2018

O czym będzie ten blog?


Ten blog będzie prezentował wycinki dotyczące muzyki popularnej w prasie nie muzycznej wydawanej w okresie PRL. W większości wypadków będą to wycinki prasowe, ale także notki encyklopedyczne i plakaty drukowane w magazynie młodzieżowym "Razem" wydawanym pod patronatem ZSMP. Ale będą to także wycinki i plakaty z innych gazet, np. "Na Przełaj", Świata Młodych" i innych najczęściej lokalnych gazet.

Podobnie jak obecnie, także wówczas, większość ludzi po przeczytaniu wyrzucała przeczytane egzemplarze tej prasy do śmieci. Ja wycinałem z niej materiały o muzyce, a także gromadziłem wdrukowane w niej plakaty - choć nie wszystkie, bo nie zawsze udawało mi się kupić każdy egzemplarz tych gazet.

Celem tego bloga jest opublikowanie wszystkich zebranych przez mnie materiałów (wycinków, plakatów, recenzji, itp) a zarazem uchronienie zawartej w nich wiedzy i przeżyć przed zapomnieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz